#2016-12-20 02:32:04 

stainless_steel_rat

Użytkownik

Posty: 58

Skąd: Kozienice

Wiek: 35

Czy ktoś z was wdrażał kiedyś w firmie oprogramowanie do archiwizacji i backupu? W firmie, gdzie jestem zatrudniony jako manager właśnie taka potrzeba się pojawiła i teraz mam zagwozdkę, czy samemu się tym zajmować, czy raczej zlecić. No i jakie oprogramowanie się sprawdza i jest względnie tani. Z góry dzięki za każdą poradę.
#2016-12-20 02:55:52 

DisfigurE

Użytkownik

Posty: 44

Skąd: Rumia

Wiek: 35

Na pewno będzie najtaniej jak się za to sam weźmiesz. Ja na pewno bym tak właśnie zrobił
#2016-12-20 04:13:39 

GregorMaster

Użytkownik

Posty: 64

Skąd: Wrocław

Wiek: 31

Ja tam myślę że zdecydowanie lepiej jest to zostawić profesjonaliście. Nic nie mówię ale jak się porobi jakieś błędy podczas instalacji tego wszystkiego to mogą się dziać potem dziwne rzeczy. Chociażby właśnie firmowe dane lubią sobie znikać nagle albo trafiać w niewiadomo czyje ręce
#2016-12-20 06:18:33 

Bimberek

Użytkownik

Posty: 34

Skąd: Nowa Wieś

Wiek: 25

Działam w Warszawie, nie wiem jak pan, ale jeśli też to polecam się zwrócić pod ten adres - http://www.wieza.pl/oprogramowanie/ca-oprogramowanie-do-archiwizacji-i-backupu-danych.html – mi bardzo szybko i sprawnie wszystko wyjaśnili i poinstalowali i teraz zawsze mam dostęp do wszystkich kopii zapasowych itp.
#2016-12-20 06:49:14 

stainless_steel_rat

Użytkownik

Posty: 58

Skąd: Kozienice

Wiek: 35

Nawet obiecująco wyglądają. A który program masz?
#2016-12-20 09:42:42 

Bimberek

Użytkownik

Posty: 34

Skąd: Nowa Wieś

Wiek: 25

ABCserve Backup. Wybrałem bo jest bardzo proste w obsłudze i bezpieczne, a w sumie to właśnie było dla mnie najważniejsze.
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015