#2017-10-31 00:09:18 

IwonaGosia

Użytkownik

Poszukuję hurtowni, w której będę mogła kupić szlafroki na zamek i kilka innych elementów bielizny w fajnych cenach i w sporej ilości. Czy ktoś z Was prowadzi jakiś swój biznes i zaopatruje się w sensownej i ciekawej hurtowni? Będę wdzięczna za wszelkie dane kontaktowe, bo niestety, ale na razie jestem zielona w tych sprawach.
#2017-10-31 01:35:33 

Ryczaca

Użytkownik

Zakładam, że dopiero zaczynasz, tak? Zakładasz coś swojego?
#2017-10-31 04:23:13 

IwonaGosia

Użytkownik

Jestem na etapie otwierania sklepu odzieżowego. I tak jak już do ubrań codziennych mam namiary, tak do bielizny jeszcze nic nie znalazłam. Znasz coś? Masz jakiś sprawdzony sklep? Bo rozumiem, że prowadzisz coś swojego, podobnie jak ja dopiero zaczynam.
#2017-10-31 04:59:27 

Ryczaca

Użytkownik

Ja mogę polecić Ci hurtownię ze Szczecina. Jak dla mnie bardzo dobra hurtownia, oferująca szeroki wybór modeli i kolorów, a do tego mają mega atrakcyjne ceny hurtowe, co jak dla mnie – ja już mam swój sklep bieliźniarski – jest bardzo dobre. Współpracujemy razem już jakiś czas i naprawdę jestem zadowolona. Co do tych szlafroków. Przejrzyj ofertę na tej stronie http://www.hurtowniatomix.pl/c/pl/7_15/5/1/0/long/szlafroki.html, może coś wpadnie Ci w oko. Jak dla mnie każdy szlafrok na zamek jaki widzę na stronie jest super. No i co mogę powiedzieć z doświadczenia, to że materiały są bardzo dobre.
#2017-10-31 07:29:10 

IwonaGosia

Użytkownik

Wielkie dzięki. A coś jeszcze z ich oferty poleciła tak najbardziej?
#2017-10-31 07:45:53 

Ryczaca

Użytkownik